17:07

vet ni en sak? de snöar. "VAA?!" tänker ni, eller.
asså alla är så dryg på fb. ja de snöar: tror ni inte man
själv ser eller liksom vet om det? puckon.

nu när det faktiskt börja bli vinter så börjar jag tänka
tbx på förra och förrförra vinter, så blir det alltid för mig,
samma sak när det börjar bli sommar - hur allt va då i livet.

från slutet av november till slutet av februari är det typ vintertid
enligt sophia pihlajainen och jag kommer typ inte ihåg så mkt
av den tiden från förra året, haha. jag vet att jag och henrik
träffades i mitten av februari och hur konstig nyårsafton var.
även att julafton sög som vanligt, eller julafton har sugit sen
mamma och pappa skillde sig helt enkelt.
och jag kommer ihåg att vi va och åkte pulka flera gånger
med terese och dom även att jag traska runt i convers i snön
ungefär hela vintern. även att ellen gjorde de och förfrös tårna.
va inte vintern ganska kort förra året? eller är jag ute och cyklar,
de va nog förra året endå. fan vad jag filosofierar, ska sluta upp
med det nu.  bjuder på bilder från våra pulaturer;



naaw, fast jag hatar vinter typ. eller inte julen och inte åka pulka.
men att de är så kallt osvosvosvosv. de finns mer negativt iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0