18:33

vem fan går ut på promenad i det här vädret?
jo jag och min hurtis mamma, höll på att dö när
vi pulsade igenom typ en meter hög snö.
precis kommit in och sitter och tinar upp, ska tappa
upp ett bad tänkte jag. btw så dricker jag julmust VIKTIGT!

och en jävligt rolig sak är att jag och mamma satte
precis upp oss på två lägenheter inne i stan.
men kan ju bara hålla tummarna att man får någon av dom.
i såntfall blir man stads bo tills första mars, de skulle vara
så himmla underbart, nära till allt, speciellt skolan.
så less på äckliga forsbacka.



nu ska jag köra jane fonda! de va typ bästa tränigen
på 80-talet, hört att de ska va grymt jobbigt
men även att det ska ge ett grymt resultat så nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Teojennie

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-06-29 @ 09:18:38
URL: http://teojennie.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0