20:00

randome
Skulle du kunna ligga med adam?/ad... menade margareta 45
svar: ja hej margareta.
om inte jag och adam gick i samma klass och inte han var
min bästa killkompis skulle nog inte det varit omöjligt.
men jag föredrar riktigvänskap utan fuffel.

anonym
hur ska drömkillen vara?
svar: min dröm kille ska ha ett utseende blandat mellan
hugo rosas och jacob black och ha en insida som cornelia ;)


random dude
Skulle du kunna ligga med en kille på första dejten?;);););););););););););)
svar: det beror hela på vad både jag och killen på dejten är ute efter.

rabadddd
Har du bra självförtroende?
Säg något som är jobbigt för dig, som du ofta tänker på!
Skit bra blogg btw!! :)
svar: först och främst tack.
sen så har jag nog ganska bra självförtroende gemfört med
många andra, och om vi pratar om något som kan försämra
mitt självförtroende är det nog mina små krusbär till tuttar,
och mina pigment förändringar på huden.

anonym
Hur gick du ner så mycket i vikt? Jag menar på något år blev
du jätte smal och det ryktades om att du spydde upp de du åt.
Men hur mycket sanning det ligger i vad man fick höra av
Nattah Ågren och Cecilia Rapo förr i tiden vet man ju inte :)
Men tacksam för svar för det är något jag undrat över!
svar:
först kan vi ju hoppas att cissi och nattas
självförtroende blev bättre av att iaf försöka trycka ner
mitt, även fast som inte lyckades. sen att jag inte varit
en ängel emot dom genom åren är ju sant, de är karma.
och jag tror inte folk blir chokade över att jag säger att jag
hade bulimi nervosa när jag gick i högstadiet och sen att
jag fortfarande inte har hobby att gå upp 4 kg i veckan är
väl inte heller någon nyhet för något.

anonym
är du lebb?
vad vill du bli när du blir äldre?
svar: alla människor är bisexuell enligt mig.
och jag vill bli framgångsrik som dom flesta.

fett anonym hihi
hur många har du haft sex med?
svar:  fler en cornelia, mindre en hugo rosas

c
Vad är det pinsammaste du varit med om? :D
svar: shite, svår fråga. någon som är pinsamt för
mig är att jag aldrig kommer ihåg vad folk heter,
de är riktigt pinsamt för det känns fittigt.

bjuder på lite old random bilder också



lite dragen bakom brillerna kanske. haha fyfan va vidrig,
men de bjuder jag på, evelina va väl inte fräsast heller. haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så små är dom väl inte gumman?! Du är ju så fin! Visa krusbären så vi kan avgöra!

2010-11-02 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0