måndag

godmorgon, ny vecka med massa rabalder.
allt jag måste gör den här veckan:
- skolmäsigt; göra klart g-delen i företagsekonomi,
matteprov, samhäll-uppsatsen, filosofin, säker nå mer.
- ínskaffa ett par nya jeans.
- fixa present till josefine.
- träna, städa ut min stuga   osvosv.
alltså¨jag känner mig as stressad   ;o

man får försöka ta en dag i taget liksom.
btw; någon som har en mobil att låna ut?
jag går mobillös fortfarande, men allasom verkligen behöver
få tag på mig vet att skoltid ringer man ellen eller lellen,
efter skolan ringer man min syster eller far möjligtvis
cornelia dådå , ja.    måste klä på mig nu så jag inte missar
bussen, TAGGA SKOLA!?    EHHHHHH.

give me summeeeeer, orka slask grejs, blöta fötter-
deär ju fan imig förjävligt hahah.

Kommentarer
Postat av: cew

Införskaffa dig ett par hederliga stövlar så slipper fossingarna bli blöta ;)



Sen kan jag ju meddela att jag också stressar sönder, fast jag vet inet över VAD :O

2010-11-15 @ 14:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0