23:56

godkväller, hittade en jacka och ett pannband jag
faktiskt blev riktigt nöjd med, så det gjorde mig på
bättre humör dessutom en påse gott&blnadat hehe.
senare åkte jag hem till henrik, vi har kollat skräckfilm.
jag måste vara den tråkigaste personen att kolla skräck film
med igentligen, antigen skrattar jag åt allt eller så somnar jag.
den här gången somnade jag, fast sen råkade jag vakna till
och så woopwopp senn blev man skit pigg.
tur att man har sovmorgon i morgon iaf.   godnatt
bjuder på en bild på min fina vän linnea andersson.

Kommentarer
Postat av: cew

Hur kan man LÅTA BLI att skratta åt skräckfilm? :o det är ju bara en massa effekter och det vet man ju om, så då tänker jag alltid hur de spelat in det och hur jävla kul det måste varit haha, ser så jävla fult och när någon ska spela psyk eller döende :D

2010-11-15 @ 14:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0