22:18

tänk va sjukt de är här i världen.
typ i sverige ger vi kissie, kenza och alla stor bloggar
massor med pengar för att dom sitter och skriver några
rader på datorn och lägger ut lite bilder medans folket
i u-länder inte har råd att odla mat att över leva på?

varför tar man inte typ såna där onödiga pengar som bara
ger andras liv mer lyx till att ge pengar till dom som inte
ens kan över leva, få mat för dagen liksom?
de är såååå sjukt, men vi människor är egoistiska och
vi vill ju ha de bra SJÄLVA. "WE DONT GIVE A SHITE OM
SVÄLTANDE NEGRER I AFRIKA" vi är ona människor,
vi klagar över att vi inte orkar gå i skolan medans dom
i u-länder drömmer om att kunna få en utbildning.
jag känner mig så liten i världen att man inte kan göra
något åt sånt, de är fan hemskt..

nu lämnar vi de, nu ska jag och conne mysa ner oss i stugan
till G.I jane, kung film enligt mig så.  gnight!'

imorgon kommer jag inte träffa min rödtopp, abooo


Kommentarer
Postat av: Konny

Jag tycker att vi borde spara de där extra slantarna och lägga dem på de svenska ungdomarnas utbildning istället. Texten talat för sig själv. ;)

2010-11-23 @ 22:53:08
Postat av: Anonym

Det är meningen att folk ska dö.. Vi är alldeles för många människor på jorden.

2010-11-24 @ 01:01:23
URL: http://jossiegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0