22:15

man är inte på topp efter en feting lång dag i skolan dessutom
lökade jag sönder på fotbollen på gympan. fortfarande så jävla
glad över att jag har fått mvg i förslaget betyg i hälsa & idrott!

anyway, efter att fått slutat tidgare sådär vid 4 så bar det av till
köpis, vänta på jossan i över en timme men de va värt!
vi kikade runt lite och hon shoppa lös sig medans fattiga sophia
började känna sig självmordsbenägen pga fattigdomen.

när jag kom hem va jag redan på piss humör för jag hade
inte ätit sen kl12, men som tur va hade tessan gjort, håll i er
TACOPAJ, ADVOKADO/FETAOST SALLAD. svin gött.

har precis duschat och tänkte plugga lite matte, gjorde 3 tal
sen körde jag fast så nu orkar jag inte, hoppas jag får g ...
bjuder på en bild från när jag sönderblekte håret och endast
levde på nudlar ungefär.:;

HEJDÅÅÅÅåååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0