20:36

SERIÖST! mitt liv äger just nu.
om man är klar med engelskan behöver man INTE vara där.
jag är klar, fick btw vg (jag kan inte eng, kan cornelia konstetera)
marknadsförigen är jag KLAR med, samhällskunskapen är på valfri
plats. & VAD BETYDER DETTA?
SOPHIA ÄR LEDIG IMORGON!!!!!!!!

inte nog med det; nästan allt mitt pigment börjar komma tbx,
känner mig fräch och mkt finare på kroppen OCH OCH OCH
jag har en uuuuuuuunderbar pojkvän
KÄNN ER ÄGDA, MITT LIV ÄGER ERAT.   hehe lol.



dessutom har jag sveriges finaste bästavän som förstår
mig till 100 och alltid finns där för mig. ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad skönt att du är så glad stumpan:-*

2010-11-09 @ 10:26:35
Postat av: cornyyyy

själv har jag BARA en fin underbar bästa vän, ingen underbar pojkvän ingen ledig dag... JAG VILL INTE VARA SINGEL!!!!!!!!

2010-11-09 @ 16:58:58
URL: http://corneliadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0