19:46

så blev man ensam i någon timme i huset ;
de firar vi med en skål mannagryns gröt, sketgött!
ska ta en dusch sen och försöka leta på en film att
somna in till så man är pigg för mattestuga med
dansbandsper och snyggnicke ;; mina mattelärare de.
ni kan få se dansbandper, remember him?

btw blev dansbandsper lite sur på mig idag för min dåliga humor.
jag: "vet du vem det är som cyklar och cyklar men aldrig
 kommer till dörren perrräää?"
han: tyst      jag: engla, hehehhe
dålig rå humor is my thing(stavarn)

nu ska jag äta upp gröten, hört att man blir stor och stark
av sånt shite så vi hoppas på de.   puss

Kommentarer
Postat av: Madddde

hahaha jag drog också ngt engla skämt (fittigt jag vet) men han fick damp på mig :O

2010-12-01 @ 17:53:33
URL: http://madeleinekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0