19:42

ja hörru ni, så har man varit med om sin först bilkrock.
2 omkom, 3 stycken våras på sjukh.. ELLER?
nemen vi klarade oss bäst, vi va längst fram och de va
bilen bakom som fick en bil bakomsig som ba kracha in i
fullfart så dom flög in i oss, typ en lite kedjekrock alltså.
de va inte så farligt, några va chockad och alla hade
mest bara ont i nacken, dock såg inte dom andras bilar
så jävla frächa ut, ganksa kräääächad. anyway
inte sån big deal för just mig eftersom jag inte körde,
inte va ägare till någon av bilarna osv. så de är chill.

jag per och mathias har suttit hos han och smaskat
mohito och lirat gitarrhero och nhl och snart kommer
martinsson och hans dude så ska vi basta lite.
de blir bara jag och gräbbarna för conne är lat!


svettttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0