19:34

efter skolan åkte jag med nyblivna rödtoppen linnea
till köpis och inskaffa mig mina svarta jeans, endast 299:-
på cubus och en jätte söt topp på bikbok, så nu ekar det
i min plånbok, jag som vill bli shopoholik, man blir så glad
när man får nya saker, sant men synd att man är så
ekonomisk medveten om allting haha.

sen har jag även börjat smidigt lite planer som klarnat
inför helgen, och även så ska jag få låna en mobil av
snellis ellen, tack förde gumsan. så mkt har jag fått till idag!

nu har jag precis kommit till mamma & ska tappa upp ett
bad. sen vill jag krypa ner och mysa lite tv med min mamma.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Thommy

Det är synd att du är ekonomiskt medveten, faaaaaast? ;ppPpppP

2010-11-15 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0