19:00

godkväller, efter att line lämnat mig gick jag till mamma och
klunka kaffe och spelade vändtian innan vi åkte till köpis.
självklart blev de vinst, VIKTIGT!

sen blev det daimtårta tills man mådde illa och busa med
lilltrollungen, väldigt trevligt.
tessans lillesyster och hennes killa är så jävla roliga,
dom har fan det perfekta örhållandet. dom typ driver med
varandra hela tiden, as dålig humor och bara helt goa!
ett sånt förhållande tkr jag man ska ha.

ikväll ska jag bara vara med cornelia, ff hemma ;) hehe.
ja, FÖR HENRIK HAR INTE LÄRT SIG HUR MAN ANVÄNDER
EN MOBIL TELEFONE TYDLIGEN.. eller så ignorerar han migbara-



Kommentarer
Postat av: cew

Så fort kortleken kommer fram, tänker jag fan på sofiedal, hade man mycket till liv på rasterna eller, satt förfan bara och spelade kort i slutet :D

2010-11-15 @ 14:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0