18:57

när vi slutade hämta kari upp mä så va vi en
snabbis in på köpis för jag lärde köpa en foundation
alltid lika bra på att stava, men vem fan bryr sig.
JAG ÄR HELT SLUT I HUVUDET NU -
när jag kom hem gick jag snabbt och hämta grejerna
hos mamma sen peppra jag på med kaffe och marabou
och isolera mig i min stuga och gjorde klar företagsekonomi
uppgiften. DET KÄNNS JÄVLIGT NICE SKA JAG SÄGA!

dock gör ögonen on, jag är helt slut i huvudet även
att jag bara ätit en gång idag om jag injte räknar med
chokladen då, det är fan kaoz de hära.

nu ska jag in, trycka i mig mat, duscha och sen om
det finns någon ork börja läsa fucking geografi,
tror inte de fanns någon ork till de dock. 
ERKÄNN ATT MITT LIV VERKAR ÄGA SOM FAN?!



SKULLE INTE SITTA FEL MED SOMMARLOV I MITT LIV JUST NU,
KALLT OCH NO LIFER. JAG ÄR EMO FÖRFAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0