18:26

byxor som byxa, nä jag vill ha andra byxor .
jag ska fan byta byxor conne!!!!!!!!!!!!!!! hehe
"FÖLJ DITT HJÄRTA SOPHIA, INTE DITT HUVUD.
DET SOM KÄNNS RÄTT ÄR BÄST"
om jag skulle följa dessa ord skulle en person typ
ta livet av sig, en person skulle mörda mig, en person
skulle bli heartbrooken(stavarn) osvosv.
men VADFAN gör de så länge jag mår bra?  ne juste,
mår jag bra om typ 5 personer mår piss för att jag ville
göra en sak som jag tyckte va bra, ne då mår jag ju inte bra.
CRAZZZZZZZZZZZYYYY, jag har damp tror jag måste gå till
conne och köra upp en påle i henne osv. HEJDÅÅÅÅ


btw, SOOOOOOOOOOMMMMAR<3<3

Kommentarer
Postat av: cew

Följ ditt hjärta, med förnuft!

2010-11-15 @ 14:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0