16:55

i dag har jag varit duktig i skolan,
- två uppsatser CHECK. - en inlämningsupp. CHECK.
även påbörjat saker i bra tider, jag förstår att alla
"don't give a shite" men jag är väldigt stolt att jag ens orkar nåmera.

HÄR HAR VI EN TAPPER BRUD, HON ÄLSKAR MATTE:


ellen är sötis.

nu har jag precis kommit hem, fick skjuts hem från skolan, STORTPLUS!
nu ska jag slänga ihop mat medans pappa ligger på soffan och sen
hoppar jag in i duschen efter en lökdag i skolan och beger mig till my lover.
sover där i natt osvosv.


Kommentarer
Postat av: cew

Good work girl!

2010-11-17 @ 19:46:21
Postat av: cew

haha, orka att kommentarsfältet tar mig som en spammande bot så jag måste fylla i lite bokstäver osv för att få kommentera :D

2010-11-17 @ 19:47:02
Postat av: sophia

blir så när man spammmmmmmaaaaaaaaaR

2010-11-17 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0