16:53

provet sög ollon, jag suger men skit i det för nu är
det helg!  FATTAR NI, DET ÄR HELG, livet är tbx.

när jag kom hem tog jag en powernap, as skönt.
sen blev det lite lasange och ett bad så nu känner man
sig pigg och taggad inför kvällen som vakar inom kort.

ska snart börja fixa mig för kl 7 ska jag vara hos josefine.
blir lite brudar där och sen när dom åker till krogen så
åker jag troligen förbi gävles största bloggare, the gay.
jag pratar alltså om morgan som fyllt 18 också.

VAD GÖR VI NU KÖÖÖR VI, UNZUNZUNZ .

jag och my lovely classmate linnea idag på HM;; hehe


ps.
bli inte sur när ni sickar sms och jag frågar vem,
har typ cero nada nr på mobilen.   kyssaRRR


Kommentarer
Postat av: cew

mitt nr borde du känna igen.. alla gör det ju... :(

2010-11-19 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0