16:18

home sweet home, eller jag är hemma hos mamma men
shite the same liksom. och jag tror jag ljög lite nyss.
jag sa till cornelia att jag kunde vara med och träna handboll
men jag kom på att jag har typ så hääääääääääääääääääääää-
äääääääääääääääääääääääääää.....R mkt att plugga.

2 cool 4 school, ellä??????

dessutom ska jag ner till bror på smörgåstårta och
gratulera honom så de går fan före!
inte varje dag min storebror fyller 21, ne de händer bara engång.

fast de skulle vara skit roligt att lira lite handboll jöö..
får besluts ångest nu ju.   äh - smörgåstårta


Kommentarer
Postat av: stina

Usch vad snygg du är!

2010-11-17 @ 00:08:55
URL: http://hoppochliv.blogg.se/
Postat av: cew

smörgåstårta är gott

2010-11-17 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0