16:04

okej..

ett bra kärleksförhållande ska grunda på riktig bra vänskap,
man kan inte hitta någon random klicka och sen bara leva
tillsammans, det är vad jag tror nu mera.

sen tycker jag att msn-ljudet är det mest uppstressande
pling ljudet ever - det är inte bra.

sen tycker jag det är fuckt up att det redan blivit mörk ute,
klockan är ff typ halv 4 och jag känner mig som en zombi.

sen så har jag faktiskt gjort klart min logga och allt till
marknadsförigen så nu kommer jag alltså sluta kl 3 några
tisdagar framår, SÅ JÄVLA VÄÄÄRT.  även gjort lite geografi.

sen nu alltså ska jag packa ihop och ta mig till mamma på mys,
jag är så jävla trött så jag orkade inte åka till valbo.


jag vill vara en riktigt fjortis igen hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0