12:46

jag hade sönder en penna och sen skratta jag och
sen började jag grina - oja, jag är fullt normal.
men jag kan inte hantera stess, och inte vet hur man
ska kunna saker att funka när inte tiden finns.
jag måste leta efter tid på blocket för billigt pris, fast:
synd att man inte kan köpa tid då.

nu ska jag och min trogne pluggvän göra klart vår marknads-
plan och sedan tar jag mitt pick och mitt kaozhuvud från
det här jävla psyket, eller vänta jag ska hem till psyket.

ska kolla vinter jacka i dag, tack godegud för det. 

PEACE AHHAHAH


Kommentarer
Postat av: cew

Vad var det för penna? för alltså, jag förstår om du började grina om det var en bläckpenna, de är ju lite dyrare liksom, 20kr är faktiskt mycket pengar i längden..

2010-11-15 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0