10:15

men godmorgon, de är as fint vinterväder.
svinkallt, snö och feting sola - man blir glad av detta.

dock så ringde inte alarmet i morse så jag kom lite sent,
fan vad jag har börjat typ sovit över och grejer på senaste tiden.
iaf så är det en timmes håltinmme nu också såååå.
dessutom har jag no cigg now okejy? måste kirra de också.

i dag ska jag även kora "veckans babe" hehe.
förra veckans va lellen så hon har inte chansen denhär veckan!

slitna b-rudar på bussen hem från skolan villejag lova,
FLUM GÅNGER TUSEN.

Kommentarer
Postat av: cew

Hur kan man ansöka till veckans babe då? :/ Jag borde liksom vara ÅRETS babe....

2010-11-17 @ 19:53:51
Postat av: SOPHIA

jag har dock bara haft veckans babe 2 veckor nu carro. du kommer få bli det när du gör något bra !

2010-11-17 @ 20:37:44
Postat av: cew

i always do something good :(

2010-11-19 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0