09:44

godmorgon, min morgon va jätte mysig.
mamma har dragit fram julstakarna och grejer redan
och i morse hade vi julmusik på och gick runt och
sjöng till massa jullåtar, vääärsta julstämning.

nu är jag i skolan och efter lämnat mamma känns dagen
sur, som att jag sitter och suger på en surkaramel.
jag förväntar mig det värsta men jag hoppas att jag får
tbx matteprovet och har fått ett G, då gör det min dag,
dock tror jag att jag inte klara de det, så suuug.

längtar tills lellen kommer in till skolan så jag kan få känna
lite glädje och lite backup. ska gå till min sal nu, PUSS.


YOU SAY WHAAAAAAAAAAAAT???????????????????????

Kommentarer
Postat av: viktoria.

så jävla snygg du!

2010-11-23 @ 21:24:25
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0