tisdag

ehhjioo, har en grym uppdatering häär tycker jag.
beror nog på att jag hade en fartfylld helg, riktigt roligt som jag fått tagit mitt
kasst av både i går & idag, de är fan inte okej.


anyway i fredags blev de födelsedagsfirande av linnea men gammla sofiedahbrudar
och bpbrudar innan de blev en barrunda på interpol och sedan slick!
dock va de meningen att vi skulle på kickoffen inför studenten men de hade tydligen
varit rå dött där så varför skulle vi ditt, inkasserade 220 spänn i en sopkorg? skitsamma.

lördagen tog jag mig upp till jobbet, slett och svor tsm med amanda som sedan
blev nästa födelsedagsoffer för kvällen.
Dock drog jag ut till fba och dunka gammal sweet16 musik och basta i min ensamhet
innan jag va nog lurad att ta mig till amanda där de va få tjejer med förlyra innan samma
rulle igen, interpol och slick. Sen ska vi inte ens gå in på vad fan jag & lillen gjorde
efter de, kan ju säga att öppna jobbet på söndagen tsm med henne var mindre roligt.

ja, intresse smurfarna anteknar? skitsamma hade en jävla trevlig helg bara.
dock har måndagen & tisdagen bara bestått av skola, plugg och massa slöande.
oooooooh, imorgon är jag ledig och då bli de sovmorgon så man får börja denna
veckan på riktigt igen! SÅ PUSSSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0