19:23

ja ni, precis som 87% av alla andra gävle bor så kikade jag hockey igår.
5 karlar i ett litet rum så skulle dö frö brynäs där satt jag i går kväll,
inge spännande match? nu är bryken i semi för första gången på va är de,
12 år? låter jäääätte hockey intresserad, elr? jaja




men i dag är i dag och i dag blev de en mys morgon tsm med min prins
innan jag åkte och gjorde de jag är bäst på, shoppa.
brände mina pengar på en blazer & en väst, vår fint enligt pihlajainen.

nu sitter jag hemma & väntar på min fina att han ska komma in i dörren så blir
de pannkakor som får täcka både lunch & middag, poäng till mig.... PUSS

sen ett skämt bjuder jag också på ;)






Kommentarer
Postat av: RP

Just love your smoking!!

2012-08-17 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0