09:38

men godmorgon, va uppe med tuppen.
klockan 06:30 ringde klockan vilket inte va super trevligt efter en natt
full med mardrömmar, emma skulle dö, jag fick inte ta studenten, jag försökte
ta självmord och magnus anmälde mig så jag fick inte bo i samma stad som han.
haha asså sjukaste drömmarna, vaknade 3 gånger och va helt svettig.
dock brukar jämt något dåligt hända på riktigt när jag drömmer sånt men jag
hoppas att de inte kommer göra de.

iaf så gick jag till skolan och grejen va att jag riktigt inte visste om jag hade
webbdesing eller icke, och självklart hade jag inte de!
jag har läst 200 p för mkt tom. heja min SYO........ heja thorens.
fast skitsamma, de är bara till min födel i framtiden så jag får se på de så!

har precis kommit hem igen och nästa lektion börjar vid 12 så tänkte ta tiden
till att plugga trotts att jag är svin trött, icke jätte nice eftersom jag ska jobba
idag med 16-22, life is hard men jag hoppas de lönar sig!  hejhejdåå.

älskade syskon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0