15:01

känner mig ganska motiverad att få fina betyg sista terminen på
gymnasiet i hela mitt liv efter att jag förstått att jag har ca. 6 kurser kvar bara!
OCH 2-3 st är klar tills i mars, huuur underbart är inte dedå?!

skoldagen har inte varit så jobbig, dock har jag gjort klart en historia uppgift som
tagit mycket kraft eftersom jag lärt läst igenom typ 45 word sidor, är typ zombi nu
men de är ba bita ihop -> slänga i sig en kaffe -> och om en halvtimme ska jag till
jobbet, fattar ni hur mkt jag längtar tills i kväll när jag ska hem och få lägga mig &
susa? sen är de bara upp igen för en skoldag men då äre inge jobb , skoent!

jjaaa, tjingelinpling.



fel att jag va snyggare förr rååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0