14:55

Idagens samhälle finns det inte många som vissar medhjälp och ens
försöker förstå eller vill hjälpa någon utomstående. De är få männiksor man
träffar i dag som bryter emot normer för att kunna hjälpa någon annan.
jag trodde inte ens att sånna människor fanns nå mera men de finns det.
tänk hur lite man kan behöva göra för att någon annan människa ens ska kunna
klara av att leva med sig själv eller klara av ett stort steg i livet, man tänker inte så.
ibland krävs de så lite av någon människa för att någon annan ska kunna ta
sig vidare och om man tänker så långt så skulle inte männiksor idag vara så egoistiska
men så ser världen ut i dag, rädslan är för stor och därför lever männiksor i en tunnel
där man ska rakt fram utan att kunna byta spår, de är synd. världen är så kall idag.


köpte den däär tröjan igår ;P:P:P;P;p;p

anyway,
dagen blev lite fuckt eftersom jag försov mig. får la skylla mig själv lite som
låg och kolla på elsas värld till sådär strax efter 4 i natt men vad göra man när man
verkligen inte kan sova? nu är jag hemma och äter frukost liksom (kl är 3..) bara
för jag inte hann innan jag va ut och snurrade.

allt är alltså fucktup idag pga. det så nu vet jag riktigt inte hur allt bli.
ska iaf laga mat så de finns tills ikväll för gymma ska jag göra, troligen med Stina
men hon svarar inte på mitt sms just nu så får la seeee hur allt blir, de klanar!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0