Käääääära du min vänninnan

Tja tja bloggen! Dagens inlägg skrivs av den tyngaste, bästaste, starkaske invandraren i världen. Vi softination med Sophia in the huud, du vet hälliwuud skulan. Brevid Öster men tur som vi har så stinker det inte vitlök ända hit, bara parabolerna som syns. Idag har vi ätit mat med käraste Sophian, o ätit ost, skicka, sås, pasta, ketchup, peppar, grönsaker och så vidaren plus. Jag vet att alla ladies i Gävle vill ha min nummer, för jag är den bästaste och har playstation 8, ni kan fråga min vänninnan om mitt telebobonummer o så kan ringa mig, men ring inte från okänt nummer för jag dissar privatsamtal!

Jag vill lägga till att Sophia bor brevid mig och är en jättebra granne, ända lägenheten som det inte luktar vitlök ifrån.. Tack för mig, Ohanes heter jag, du vet den starkaste!

Puss på er alla ladies och fuck you alla killar som läser :) waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0