22:20

nudu, nu så. jeflar i namma
efter att haft en irriterande, känslosprudlande, aggresiv konversation mellan
dom här väggarna med min familj så gick jag ner till gymmet och tog ut
den mesta delen över löpbandet i 25 min innan mina inne och övredelar av
låret fick sen en mother fucking omgång, asså imorgon kommer inte jag
kunna gå typ, hade värsta mjuk starten igår gämfört med idag kan jag säga!

efter en lång skoldag, en snurr ner på stan och gym plus solning ska de bli
så grymt nice med ett bad och sen få lägga sig i en ny bäddad säng!
ska första kika på sex and the city och sen blir de movie, stolthet & fördom-
ellen vet varför jag ska kolla på den hehe.



BTW:
kika in på emmas & min blogg: http://twistedsisters.blogg.se/
dock tror jag de kommer vara mer emma som skriver där och designen är cp
fortfarande , har inte haft tid att fixa de, någon som är söt som vill de så kan
den gärna slänga in en kommentar eller så. tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0