18:22

tack å hej för nu är skoldagen avklarad, och oooj.. har inga lektioner mera
den här veckan hihiih. dock har jag lite saker jag måste plugga med efter
att diskuterat med några lärare i dag!

efter att jag slutade gick jag till jobbet och hämta halva min gaderob &
byte några ord med chefen. i helgen ska en tjej prov jobba, med mig, SJÄLVA!
aoooo, jag är inte ny på jobbet nå mer helt enkelt.

anyway linnea va där så satt och prata lite med henne också innan jag gick
och lånade en ny bok till Essän, lånade filmen också HAHAH, lataste.
nu är jag hemma och äter lite mat sen tror jag att jag ska ner och sola,
eller orkar man ställa sig på löpbandet ett tag? oooh, svårtval. orka va så lat




peace bree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0