17:34

NI MÅSTE HJÄLPA MIG!    SKA JAG HA EN GUL ELLER LILA KLÄNING
PÅ MIN STUDENT BAL ?
släng in en kommentar, hihi puss på er .



iaf va de jätte roligt att prova klänningar, blev kär i 2st faktiskt så nu har
magnus konkurrans. dock så skulle dom få in jätte mycket under feb. så ska
dit i islutet på månaden och kolla igen, btw va hon som jobba där super trevlig.

kikade även lite på stan, köpte två tröjor...alltså de va två tjejer typ 14 år
som kolla på mig jätte mycket så viskade dom
om mig att jag jämt va ute och shoppade sa linnea ....... så kollade jag på dom
så typ blev dom livrädda och gick och gömde sig, okej flickor bra tack fel att
jag är shopholic??? de är en sjukdom ffs!!!!!! nerå hehe, de är jag inte.
här är en av tröjorna jag köpte i dag (hm 199:-)



iaf är jag hemma nu för att slänga ihop grejer för att åka ut till fba på middag,
lasange blir de, och de är typ svin go satt tur att man bara ätit frulle så man kan
få i sig en portion eller två. måste sätta fart så jag hinner med bussen PUSS

Kommentarer
Postat av: pam

lilla elller lila tkr jag ;PppppppPp pe

2012-01-11 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0