16:45

en hård skoldag avklarad in my eyes. tack gud att jag har nära hem!
ibland älskar jag att få komma hem till min tomma lägenhet men ibland
känns det så jävla ensamt, så kändes de efter den här dagen/helgen.

nu(!)

just nu har jag gjort mig en koppkaffe tänt upp värme ljus & lite musik spelas
här för att fylla min ensamhet. ska ta tag i lite matlagning men frågan är vad man
ska koka ihop en tisdageftermiddag som denna? de visar sig när jag öppnat frysen.

en sak slog mig när jag var påväg hem. jag gillar att pina mig själv?
att jobba & gå i skolan är förjävla trökigt liv, har ingen fritid alls nu igen men när
lönen och betygena kommer känns det ju så jävla värt! men de är så vi männiksor
fungerar, belöning får oss att vilja driva vidare & förbättre, visstdå?!

jaja, nu ska jag ta en cigg på kaffet sen kika in vad jag ska ge min feta mage.
bloggar snart igen eftersom ingen annan vill prata med mig så jag får skriva ist.. poken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0