14:20

den här bruden levererar med frågor;

pssst! observera hennes bröst :$



De vet du  ([email protected]) om 14:06:
Tjenare snyggo! Dejt på Tisdag kanske? eller vad då kanske det var
ett faktum, du, jag, solarium. (Y) Jag är snart genomskinlig(!!!)...


Fråga 1: Hur orkar du? Du går i skolan och jobbar iderligen och ändå har
du tid för vännerna dina! Dessutom har du läst va var det 300p FÖR MYCKET!!!
jag hade stupat som ett hugget träd... jesus.
svar:
du gör ju desamma gummsan? jag har faktiskt inte alls så mkt tid till att umgås
med min fina vänner som jag önska jag hade, but time will come i hope. sen att jag
läst för mkt poäng är egentligen bara ett stort plus och jag dog ju inte, de är ju
redan avklarat!


Fråga 2: om du fick åka på en dröm resa, vart skulle det vara då och varför?
svar:
till ett varmt land där de är billigt att leva och inga "äckliga" människor
jag känner befinner sig, bara chilla på livet på en pinne i några månader
skulle vara min drööööööm resa helt klart!


Fråga 3: Ditt framtida yrke, vad tror du att de e?
svar:
ingen anning! jag tror att jag kommer åka till norge och fortsätta som
"servetric" och sen i framtiden utbilda mig till något i de högra, som psykolog,
läkare, advokat eller något liknande. jag ska trivas med mitt jobb och känna
cash, cash is king babbby!

Fråga 4: Tre snyggaste i Gävle?
svar:
insidan gör utsidan och att välja ut 3 st är svårt. du blandannat ligger
på topp 10 bland gävles brudar iaf amanda!


Fraga 5: Nämna Fem av de roligaste saker du vet. (ett skämt,
något man gör, något minne osv.)
svar:
alla minnen från min riktiga fjortistid jag har är nog de bästa & roligaste
och dom är mer än 5, konstiga efterfester, tiderna med "trion" (evelina & jossan)
sommarlovet i 7an när jag line & cornelia busade runt i valbo och åkte moppe,
de är bra fina minnen de!


Fråga 6: Nämn tre av de tråkigaste saker du vet.
svar:
att vara bakis på jobbet, mattematik och missa bussar är nog en
av dom tråkigaste/jobbigaste sakerna här på jorden.

Nä,nu har jag inga fler frågor för tillfället, annars tar vi det på Tisdag;)
Kram A

haha,amanda måste säga du är allt för bra go du! vi ses snart på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0