14:08

som alla brukar säga "jag ska aldrig mer dricka" but i know att jag kommer
men jag skulle gärna säga så, dock blir de några vita veckor nu fram över!
kvällen va riktigt bra faktiskt, förlyra på söder sen tog vi taxi till interpol och
sedan vidare till slick, dock så är jag en slyna när jag blir för full emot dom
jag älskar och de va så de blev igår.
har vråål ont i huvudet & jag känner att har har ett ångos moln kring mig
som luktar bakfylla så de ska bli roligt att jobba.........
jobba helgen & sen börjar skolan, lov my life, eller.

min högsta önskan i dag skulle vara att ligga och mysa film med magnus
hela dagen, saknar han som fan så jag tror faktiskt jag ska fälla en tår.  
soet jag va igår;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0