14:06

asså HAHAHAH, mamma hade kokat ägg till mig men jag tkr om när de är
lite varmt fortfarande så jag lag ner ägget i en kopp med vatten - satte in den
i mikron och satte den på 45 sekunder, efter ca. 30 sekunde hör jag en jääävla smäll
så har ägget exploderat och koppen gick sönder, de va ägg i hela mikron.. FAIL

dina ögon säger mer än du tror.
 

NULÅÅÅÅ!
nu tänkte jag såhär, jag har lite mer än 100 sidvisningar per dag så jag tkr
någon bör undra över nått, så jag ska ha en "frågestund" så har jag något
att göra när jag kommer hem från jobbet, för oftast Går de inte att sova direkt..
SÅ FRÅGA WHATAA MOTHERFUCKING VAD DU VILL ! :D 
skriv gärna vem du är för de skulle vara roligt att veta vilka som läser min seriösa blogg.
  bra tack, heeej.

Kommentarer
Postat av: ingen-du-vet-vem-det-är

hej sophia. kan inte du berätta lite om ditt långdistans förhållande?

jag tyckte de va jobbigt när min pojkvän var utomlands i 3 veckor liksom.

2012-01-13 @ 14:19:15
Postat av: Anonym

Hur gammal var du när du tappade oskulden och hur?

2012-01-13 @ 14:48:44
Postat av: LABAN

har du flyttat hemifrån? du skriver ofta att du kommer hem till en tom lägenhet

2012-01-13 @ 16:44:31
Postat av: Emma Brink

Här kommer min fråga: Hur skulle du beskriva mig med 3 ord?! ;)

2012-01-13 @ 21:15:44
URL: http://brinklander.blogg.se/
Postat av: De vet du

Tjenare snyggo! Dejt på Tisdag kanske? eller vad då kanske det var ett faktum, du, jag, solarium. (Y) Jag är snart genomskinlig(!!!)...

Fråga 1: Hur orkar du? Du går i skolan och jobbar iderligen och ändå har du tid för vännerna dina! Dessutom har du läst va var det 300p FÖR MYCKET!!! jag hade stupat som ett hugget träd... jesus.

Fråga 2: om du fick åka på en dröm resa, vart skulle det vara då och varför?

Fråga 3: Ditt framtida yrke, vad tror du att de e?

Fråga 4: Tre snyggaste i Gävle?

Fraga 5: Nämna Fem av de roligaste saker du vet. (ett skämt, något man gör, något minne osv.)

Fråga 6: Nämn tre av de tråkigaste saker du vet.

Nä,nu har jag inga fler frågor för tillfället, annars tar vi det på Tisdag;)

Kram A



2012-01-14 @ 01:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0