13:55

TJAAAAA, KOLLA FILM ELLER??



ASSÅ FATTA HAPPY JAG BLEV ELLER, hittade typ drömjeansen (för att vara svarta)
har letat as mycket! hitta ett par som sitter typ huuur bra som helst!
kosta vad fan de kostar för jag ska bo i dom där jeansen. ;P;P:p;P;PP:P

nu är jag hemma igen från staden med mamsen, de va en trevligare förmiddag än
att sitta och löka i skolbänken så att säga. dock känns de som klockan är jätte mkt?!
men den är ju fan bara 2, what to do? känns som den är typ 5 .

ska städa i gaderoben lite sen ska jag och mammie gå och sola innan pappie kommer
hit och då vakas de ääärtsoppa & pannkakor - de är ju torsdag! PÅ ÅTERSEENDE.



puppieface ;( ge min en kaka....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0