13:26

"ibland måste man lära sig att tycka om vad som är bra för en" för på
långsikt kommer man ju faktiskt tycka om de valen man gjorde för sig
själv om de får positiva konsekvenser , tror iaf sophia.



amen godmorgon ungefär.
jag har fått sovmorgon men trotts de är jag zombi,
jag fattar inte ? jag låg i soffan med min syster och kollade fina grejer på tv
hela kvällen i går och ba chilla men jag känner mig fortfarande inte utvilad,
dessutom är jag typ smygskakis i kroppen och grejer, jag tror jag håller på
att bli sjuk eller något faktiskt, vilket inte är lämpligt!

just nu ska jag fixa mig klar käka fruppen och sen bege mig till jobbet(16:00-stängning)
morgon dagen ser precis likadan ut ungefär, rolig helg va gött folk.
ska sätta fart nu! pluppar inte ett till inlägg innan jag drar till mingel. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0