11:42

hola amigos! har varit i skolan och haft psykologi B vilket jag tror
kommer bli det intressantaste (roligaste) kursen under hela gymnasiet,
vi har hållt på med depretion & ångest hittils och de är faktiskt rikigt intressant
att få se peroner hur dom lever och reflektera till sitt egna liv.

nu har jag gått hem (för jag glömde min mobil, vem fan gör de?).
ska gå tbx nu för att ha intervju med cornelias projektgrupp kring
alkholism, oftare ens heter så hahah? skitsamma!
sen ska jag ha egen projekttid med alexandra & hanna innan tisdagens
sista lektion. tisdagar är den "jobbigaste" dagen på hela veckan, en lååång skoldag.

amen cornelia och dom är på min skola om en kvart så ska börja dra mig, POOK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0