08:08

godmorgon, efter att cornelia vaknade hade vi värsta diskutioner om
studier och en helhet av samhället som gjorde att jag fan fick panik och
värsta ångesten över vårt katostrofalla samhälle, och speciellt min skola!
seriöst thoren suger, sitter och diskuterar med amanda nu..

VARFÖR MAN INTE SKA VÄLJA THORENS:
jag lästa för många kurser förra året vilket gjorde att jag inte uppnådde mitt
önskade betyg i två kurser pga. tidsbrist! de är ju faktiskt thorens syovägledares
fel! de är inte mkt som fattades för dedär mvget men jag hade andra kurser jag
läärde göra också?! nu ända fram till studenten så har jag liksom hur några kurser
som helst, tänk om jag hade haft någon av dom kurserna jag hade förra året att
angatiera mig till nu, då hade jag med mycket säkert klarat mina önskade betyg.
grejen är nu att jag inte vet om jag kommer få komplettera upp dessa ämnen eftersom
de kurserna är av arkiverade och betygsatta.... de är ett kast för min framtida
utbildning som gör att jag kanske blir begränsad.
orkar inte skriva mera blir så grymt irritera!



sötcheey feta myströöjan.

Kommentarer
Postat av: Lellennn

Men Sophia lägg ner! Du har lätt bästa betygen på hela thorén.. Helt seriöst du har ingenting att oroa dig för, man kan inte vara bäst på allt plus hinna med livet, du är ingen robot, det är redan ett under att du ens orkar gå till skolan, var stolt och nöjd..

2012-01-26 @ 08:35:35
Postat av: heddabarrander

Jag håller helt med er! Jag brukar sitta och dampa på Julia och Malin som går i Cornelias klass haha, vi på ekonomi läser 11 kurser samtidigt!!! hur tror dom allvarligt man ska klara av och få bra i alla då, 11 st!!!! det finns liksom inte ett enda universitet eller högre utbildning i hela världen där man läser 11 kurser samtidigt! usch ja orkar inte längre vill bara sluta nu o sen plugga universitet en kurs i taget...

2012-01-29 @ 18:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0