01:29

men swaaaaaag! efter jag handlade blev de  dusch och fix i de snabbaste
sophia maria pihlajainen avklarat i hennes liv innen hon åkte till lellen där de blev
vin (öl för sophia för att hon är utstött) så lirade vi med andra ord osvosv, jag jonnah
hanna & lellen i hennes och nicklas "nya"lägenhet, dåligt avis man blir?
dom är värsta söta ihop i deras längehet precis som josefine och niclas!
JAG VILL OCKSÅ HA EN HELT EGEN LÄGENHET! ALLTSÅ EN SOM ÄR BAAARA MIN.

jamen jaja, är hemma tidigt för imorgon ska jag jobba och jag vääägrar vara bakis!
så pusspuss

knäppte lite bilder ikväll men dom får komma imorgon!!!!
därför blir de random nu men den här kvällen va riktigt rooolig;


PEACE. nu en rulle och slagg eller en bit mat först!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0