01:14

ännu en dag på jööööbbet, inte precis så mkt folk va men tiden gick skapligt
fort ändå! nu ska jag äta lasange och svara på dom 4 ynka frågorna jag fick.
sen blir de nana.





Emma Brink om 14:06:
Här kommer min fråga: Hur skulle du beskriva mig med 3 ord?! ;)
Emma brink med tre ord får bli: blond (med dess rykten ;) ) ,
stark – och då pratar vi inte om dina armar och en bra lyssnare.
en bild på henne bjuds de också på:


LABAN om 14:06:
har du flyttat hemifrån? du skriver ofta att du kommer hem till en tom lägenhet
nej! Såhär ligger de till, min mamma och jag flyttade till öster tsm. Men efter att hon och min pappa blev tsm har vi letat en egen lägenhet till mig ett tag dock finns de inte mkt att välja på. Så i nu läget bor jag med min mamma, MEN hon är i stortsätt alltid hos min pappa så de känns ju som jag bor själv eftersom jag jag tar alla ansvars faktorer som att handla, städa, tvätt mm. Själv. Så jag bor ju nästan själv kan man säga i princip.


Anonym om 14:06:

Hur gammal var du när du tappade oskulden och hur?
Ehj oj oj, hur gammal är man när man går i 7an? De va iaf ca. 2 veckor till sommarlov
i 7an, är man 14 kanske? Tror jag va de.

ingen-du-vet-vem-det-är om 14:06:

hej sophia. kan inte du berätta lite om ditt långdistans förhållande?
jag tyckte de va jobbigt när min pojkvän var utomlands i 3 veckor liksom.
                    

De funkar sålänge båda vill! Jag ska inte ljuga och säga att de varit tufft och att vissa tider känns de värdelöst. Me hallå, älskar man varandra och verkligen vill vara med varandra så funkar de. Han har varit i Norge sen i Oktober och sen dess har vi bara träffats två gånger. När jag åkte dit va de ju lite annolunda men de tror jag berodde på miljön för nu i jul när han kom hem va allt som vanligt. De kändes liksom som förr. Magnus betyder så mycket för mig så bara för att han är i ett annat land några månader får mig inte att ändra på mina känslor. Dessutom har jag ingen fritid just nu pga. Skola och jobb så jag tror de hade varit svårare att funger om han var hemma faktiskt. Men ännu en gång så han är mitt allt, jag älskar han otroligt mkt!

slänger in en bild på min käre och mig själv MED ÄVEN PÅ HENKE FÖR ATT HAN BLIR
20 ÅR I DAG, SÅ GRATTIS TILL HONOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0