23:21


jadu...
jag undrar liksom vilken skola har 2 lektioner på en hel vecka där de är
obligatorisk närvaro? vilken skola har en studievägledare som man aldrig
kan får tag på? vilken skola har inte en rektor? vilken skola "missar" att man
ska ha ett x antal timmar på schemat i kurs? vilken skola tar inte in vikarier om
en lärare är borta, sjuk eller liknande väldigt ofta??????????????

grymt less på den där skolan, de är ju ändå vi elever som kommer få stå
vårt kasst senare i våra studier som kommer skapa problem för vår framtid!
TUR ATT JAG BARA HA NÅGRA MÅNADER KVAR.



med dessa ord lägger jag mig och kollar på de senaste avsnittet av elsas värld.
WORLD PEACE HUMAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0