20:43

må bra å ja. runnerar mig själv på sånt här skit den här månaden ist för kläder:


grejen är den att vitaminer är ju bäst att få i sig i vanlig mat men eftersom jag
har typ vitamin brist på allt som går så får jag fuska ett tag. har järn brist som en åsna
så skulle typ lära suga på en järnkula hela dagarna..
asså vad leker hon för jävla kostexpert?! tänker ni nu, men jag är faktiskt ganska insatt
vilka vitaminer som är bra förvarandra mm. Exempel så hjälper c-vitamin kroppen att
ta upp järnet man äter, alltså är de en väldigt bra kombo. medans laktosprodukter som
mjölk, ost mm. förhindrar ditt järn upptag! dock är de inget man behöver veta så noga
om man inte har brist på någon vitamin så de va väldigt onödigt vetande för många!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0