20:28

jag och min träningsvärk gick och hämta mer träningsvärk på gymmet,
vilket var jävligt smart (eller inte!) när man ska upp till skolan kl: 08:00 och
sedan vidare till jobbet till 02:00, min ben kommer dö ut, rip.
pihlajainen goes hanikappad, längtar typ redan till söndag ska jag säga.
ni vet jag är ju kristen så då är det ju sabbats dag, vila alltid den 7 dagen sa
jesus vilket jag tänker ta åt mig den här veckan!

de gör inget om min helg blir lite halv tråkig för den här veckan har varit underbart
jävla bra med allt som varit och allt den gett mig, sen har jag varit duktig kring
träningen och även haft lagom pli i skolan. tkr jag ändå lappar ihop allt de viktigaste
i en ganska bra kombo, man hinner inte med allt även om man vill.
men nu avslutar jag dehär brevet för jag har tappat upp ett bad! tjoflöjt.


asså de ser ut som jag har gluggar emellan tänderna ,VILKER JAG INTEEE HAR...

Kommentarer
Postat av: Lellas

Äre nå fel med gluggar mellan tänderna eller?!! .. ;)

2012-02-09 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0