12:45

levade eller död är ju frågan, har varit sjuk sen torsdags med trotts
de varit i skolan & haft en påle i röven på jobber eftersom emma är utomlands.
idag har jag sjukskrivit mig ffrån både skola & jobbet.
håller på och städar upp här hemma, diskar, tvättar ja ni vet, mitt i allt ska
jag försöka plugga och feber m. en igentäppt snok gör inte livet bättre.
känner mig stessad som fan över skolan but so far so gooood;


denna dag ska jag tillbringa i lägenheten m att fortsätta pluggish och städeriet
innan jag kryper ner för att förhoppningsvis må bättre i morgon. OM inte min kropp
går med på de så får den skylla sig själv för i morgon mååååååste jag till skolan.
jaja, ska gå och snosa på min prins ett tag nu, SEYAA.

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Så jävla grym du Sophia!

2012-02-20 @ 16:54:34
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0