11:50

godmorgon, elr ja morgon? och ja vadå go?
känns som ett tåg kört över mig, vet riktigt inte om jag klarar av att jobba
såhära om jag ska klara av att pretera skolan så bra som jag vill..

okej, de blev sent i går. amanda & fredik kom hit så inväntade vi adam för
att starta filmen dom hade hyrt, grejen va att den va skit bra enligt mig så jag
höll mina kines ögon öppna strängt för att se hela. Adam gick inte förens kl:2 elr
något sådant så de blev lite senare en vanligt för en söndag för lilla sophia.
btw, rekommenderar filmen. taylor är ju en hunk som ni alla även vet!


nu ska jag klä på mig och äta frukost för att gå till skolan.
magnus ligger och susar vilket jag inte skulle tacka nej till..
på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0