09:32

long time no ritten.
alla hjärtansdag: va ute och käkade på tensdopet med älskling,
syster & adam, dock va de kass service så så fullt nöjd va jag inte MEN
det var riktigt trevligt. Vi gick vidare på interpool också innan vi gick hem.
fick go parfym i present av magnus. ska visa min present han fick av mig sen!
dagen efter(i går) så vare jobbijobbb, aldrig fått så mkt dricks när jag jobbat själv.
snart kan man ju kalla sig själv servitris ;)

nu: sitter jag i skolan medans emma magnus & adam ligger och sover hos mig,
inge avensjuk..  idag blir det pluggmani! så kan ju lika gärna ta livet av mig. HEJDÅ



Kommentarer
Postat av: Denise Grundström

39 :)

2012-02-18 @ 12:21:57
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0