23;13

godkväller! ligger ner kurrad i min nya säng och har lagt min bok
"jane eyre" åt sidan, har bara läst lite över 30 sider med boken berör mig redan!

iaf så idag har jag varit hos tandläkaren och sen en tripp på köpis, asså de är fan
skönast att gå runt själv när man är ute efter att leta kläder! fick med mig ett par överdrivna
tajta jeans som tar typ 5 min att få på sig och en söt blus.

efter att kollat runt i alla butiker möte jag upp lillesyster och bjöd henne på fika på ikea.
sen bar de av till forsbacka innan jag och pappa åkte ut och övnmingkörde.
har börjat övningskört nu igen efter 2 månader, kanske ganska smart?!
tänkte försöka ta en intensivkurs mitt i all skola och jobb och den lilla socialabiten jag
faktiskt behöver för att överleva. tänkte att höstlovet skulle ge mig den tiden.

anyway så i morgon ska jag på staden och kika och luncha med josefine,
ska möta henne redan kl11 så tänkte fortsätta läsa snart så somnar jag snabbt!

saknar magnus :( palla sova själv när johan och emma ligger och myser i rummet brevid ;(
han kommer hem imorgon men jag ska troligen ut eftersom jag väögrar ihelgen för
jag klarar inte av att vara bakis på jobbet....... ehhjoool....
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0