15:43

nu är det en halvtimme kvar av måndagens skoldagen och efter detta så ska
jag bege mig hem för att skruva ner min säng för att sedan övningsköra till
fba och hämta min säng där, om ni inte fattar så spelar de ingen roll men
min säng i fba ska alltså få komma till gävle för den är större och skönare, fattarniii??!

anyway så får jag se om man kanske  ska sova sig i fba eftersom pappa ska sova hos oss
och jag tänker ge mammi och pappi lite private time och ge lite syster time men min
systeryster, får la se hur de blir! HÖÖÖÖÖÖÖÖRS..

btw åkte magnus till gotland 4 i natt och kommer inte hem förns torsdag, feting sakna.


FEL ATT VARA BRUUUUN ????????? tagga solarium hela veckan typ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0