13:15

hola, sen i torsdags har jag umgåtts med josefine en hel del,
hon och niclas har ju fått egen läögenhet s´å har varit där två gånger,
ena gången på en koppkaffe bara sen andra gången var i lördags då jag josefine
niclas och magnus käkade go och drack lite alkohol innan jag och jossan slirade
till mingel där det var "natt-klubb" där jag spårade lite halft, smällar man får ta i branchen.

jaja, här är en bild från kafferepet med josefine;


btw så i fredagskvbäll kom josefine över så käkade vi popilipopcorn och kollade jävla
frågesport hahah, asså vadå wannabe 60 år?????

föresten måste jag påpeka att söndagens jobb va fan helt fuckt i huvudet på mig och lillen
eftersom båd< vi två mådde som en påse bannaner ungefär men de är också smällar man
får ta i branchen.

en till bild sen i onsdags, asså äppelpaj <3<3<3 på ikea, inte att leka med:


men nu sitter jag i skuuulan och nu ska jag ge lite öga emot minlektion, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0