12:54

asså va på feting kasst humör innan lunch jö, konstigt när man är mobbad
i klassen och inte har nå kompisar? (snälla tyck synd om mig???) alltså ellen är i turkland,
längtar tills hon kommer hem och gör mig avensjuk av sin bränna.

anyway så åkte jag och lunch med mamma, svin góooo.
älskar min pappa som fan, har skuldkänslor hur lite jag träffar han nu för tiden,
han är seriöst den bästa pappan man kan önska sig förutom att han bor i fba..

fulaste va när två st han jobbar med kom när vi drack kaffe efter maten och började
prata lite, så trodde dom att jag och pappa "dejta" asså ahahhahahah, STÖRT!

jaja, jag & sam har precis varit och köpt naturgodis för 7 miljoner så nu ska jag hjälpa
han lite med hans skolgrejääär.  så SALONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0